Winkelwagen

Klachten en suggesties

In de afgelopen 11 jaar hebben wij als bedrijf naast mooie complimenten, ook wel eens klachten en suggesties te horen gekregen. Dit wordt door ons zeer op prijs gesteld, aangezien dit ons in de gelegenheid stelt ons te verbeteren.
Om transparant naar de klant te zijn, beschrijven wij hieronder de meest voorkomende klachten en suggesties. Met daarbij vol trots onze genomen acties waar mogelijk.

1: De geleverde materialen zijn niet nieuw en komen niet overeen met de foto's van de website.
Antwoord en actie:
Als bedrijf zijn wij zuinig op onze materialen en worden materialen ook continu vervangen en gerepareerd bij schades. Daarentegen huurt u bij ons materialen die wel meerdere malen door verschillende mensen gehuurd worden. U huurt dus nieuw tot in goede staat gebruikte materialen.
Om transparant te zijn naar de klant zijn alle productfoto's vanaf heden op onze website genomen uit ons eigen verhuurassortiment, met daarbij de partytenten als uitzondering. De foto's zijn dus de werkelijke producten en geen plaatje van het internet.

2: De gehuurde materialen zijn niet schoon.
Antwoord en actie:
Het kan altijd een keer gebeuren dat materialen niet helemaal schoon bij een klant komen. Als bedrijf is dit een belangrijk punt geweest om op te lossen en streven wij erna om dit terug te dringen tot een minimum.
Glaswerk, borden en bestek zitten nu in dichte kunststof kisten. De medewerkers controleren nu extra bij het inladen van de bestelling, maar ook bij het retour halen van de materialen.
Wij bieden als service ook aan om de bestelling kosteloos eerder te leveren dan de officiële huur dag van gebruik. U heeft dan als klant ruimte om eventueel nogmaals een doekje over een tafel te halen of het glaswerk extra te poleren.

3: De mobiele bar tapt te veel schuim.
Antwoord en actie:
Hierover kan ik zeker zegen dat het nog nooit aan de bar zelf heeft gelegen, maar aan zowel de ervaren en onervaren gebruiker.
De mobiele bar worden nu bij levering altijd aangesloten door de medewerker van PartyGarant. Er wordt bij de klant gedemonstreerd dat er een mooi pilsje getapt kan worden.
Belangrijk is wel om te vermelden dat een bierfust 24 uur moet rusten. Tevens mogen de instellingen die de medewerker instelt aan de koolzuur drukmeter niet gewijzigd worden. De koolzuur drukmeter wordt dan ook verzegeld.
Als extra service is het mogelijk dat de klant een servicecontract afsluit, waarbij wij als bedrijf 24 uur voor hulp beschikbaar zijn. Er wordt dan bij levering een contract getekend waar voorwaardes instaan voor de klant.

4: De verwarmer op gas ging uit.
Antwoord en actie:
Terrasverwarmers en kanonnen op gas worden als service aangesloten door de medewerker van Partygarant. De werkwijze wordt uitgelegd en er wordt gedemonstreerd dat het product werkt.
Belangrijk is dat de verwarmer niet meer verplaatst wordt, omdat deze anders op slot schiet in de beveiligingsstand.

5: De Partytent was niet helemaal water- en tochtdicht.
Antwoord en actie:
Wij hebben veel tijd en kosten gestoken om de juiste en beste partytenten te vinden. In deze zoektocht is het ons wel opgevallen dat dit punt bij elke tent een aandachtspunt blijft en dat er veel verschillen zijn in partytenten. Wij staan achter onze keuze, aangezien wij van mening zijn dat dit de beste partytenten zijn passend bij de vraag van de klanten.
Partytenten blijven zomerproducten en het is niet mogelijk deze 100%water- en tochtdicht aan te sluiten op huizen en panden. Tevens kunnen de stiknaden aan de zijkanten wel eens wat water doorlaten. Dit geldt ook bij de overgang van dak naar de zijwanden. Bij veel wind en regen kan daar wat vocht doorheen slaan.
De PVC Business Partytenten zijn beter bestand tegen regen.

Meer informatie
© Copyright 2015-2016 - PartyGarant | Powered by HVMP Internet Marketing